جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

فضاي مناسب براي فر توكار

فر توكار اخوان ، با تنوع رنگي بالا و اندازه هاي مختلف ، به فر ed اجازه مي دهد تا با توجه به دكوراسيون داخلي آشپزخانه خود ، انتخابي عالي انجام دهد. اگر مي خواهيد فر داخلي بخريد ، اما نمي دانيد با توجه به فضاي آزاد آشپزخانه خود چه اندازه اي فر سفارش دهيد ، يا نمي دانيد كدام قسمت از آشپزخانه شما براي نصب فر پس از خريد مناسب تر است. بقيه اين مقاله را از دست ندهيد ، كه در اين مورد مهم به شما كمك مي كند.
چه فضايي براي فر هاي داخلي لازم است؟

فر هاي داخلي را با توجه به انواع و اندازه هاي فر قرار دهيد تا ناحيه مناسب انتخاب شود. اخوان فر ساخته شده در شيشه ، فولاد و تركيبي از هر دو موجود است. فولاد مورد استفاده در فر هاي ساخته شده توسط اخوان ، فولاد راه راه ، فولاد ساحلي و فولاد صيقلي است و شيشه استفاده شده در آنها سياه ، سفيد ، بازتابنده و انعطاف پذير است. لعاب مورد استفاده در اين فر ها ضد زنگ است و ضخامت شيشه استفاده شده در داخل طوري انتخاب شده است كه حداكثر دماي احساس شده در خارج 45 درجه سانتيگراد است. فر هاي توكار در اندازه هاي مختلف 56 ليتري ، 60 ليتري و 70 ليتري توليد مي شوند ، بنابراين براي همه سليقه ها و دكورهاي آشپزخانه هاي ايراني مناسب هستند.
در كدام قسمت از آشپزخانه بهتر است فر Built-in را قرار دهيد

نيازي به گفتن نيست كه هيچ قانوني نمي تواند مكان فر شما را محدود كند. انتخاب اين رسانه بستگي به سليقه شما و ميزان فر استفاده شده ، اندازه آشپزخانه و .. در زير روش هاي نصب را توضيح مي دهيم تا بتوانيد فر داخلي را به دلخواه نصب كنيد.
فر را زير گاز روميزي نصب كنيد

اگر به خاطر داريد زير اجاق قديمي فر وجود داشت. امروزه برخي فر ها زير اجاق گاز نصب مي شوند ، اين نوع نصب رايج ترين حالت براي استفاده همزمان از تجهيزات پخت و پز و مناسب ترين براي آشپزخانه هاي كوچك است. مشكل اين نوع نصب اين است كه براي كودكان خطرناك است زيرا در ارتفاع كم نصب شده است.
فر را در كابينت ها نصب كنيد

خوبي اين نوع چيدمان ، علاوه بر زيبايي كه براي آشپزخانه به ارمغان مي آورد ، اين است كه دور از دسترس كودكان است و خطر را كاهش مي دهد و همچنين استفاده از آن بسيار راحت تر است. مشكل اين نوع تنظيمات اين است كه فضاي زيادي را در آشپزخانه اشغال مي كند.
فر را در جزيره نصب كنيد

امروزه طراحي آشپزخانه هاي به سبك جزيره بسيار محبوب شده است. نصب فر در جزيره يكي از راه هاي شيك نگه داشتن آشپزخانه است. اين امر به ويژه براي فر صادق است كه نمي خواهند فر آنها در معرض ديد قرار گيرد. نكته اي كه بايد در اين مدل نصب مورد توجه قرار گيرد دسترسي آسان به اتصالات الكتريكي است.
آن را در كنار مايكروويو نصب كنيد

اگر مايكروويو و فر شما يك رنگ و يك سبك هستند ، يا اگر از يك فر دوقلو استفاده مي كنيد ، هر دو را در كنار هم يا روي هم نصب كنيد.
داخل كابينت نصب كنيد

اين نوع نصب تا حدودي خطرناك است زيرا فضاي داخل كابينت را گرم مي كند و توصيه مي شود از اين نوع نصب استفاده نكنيد. با اين حال ، اگر كابينت ها و فضاي آشپزخانه تك نفره براي شما مهم است ، اين نوع چيدمان ممكن است براي شما مناسب باشد.
هنگام ايجاد فر چه نكات ديگري را بايد در نظر بگيريم؟

     در اينجا نكاتي كلي است كه هنگام تنظيم و انتخاب محيط بايد در نظر بگيريد:
    نصب نزديك به ميز كار
    ارتفاع مناسب
    تهويه مناسب
    دسترسي به اتصالات برق و گاز
    محيط باز و بسته در فر

كدام نوع فر از نظر اندازه و هزينه مصرف بهتر است؟

فر هاي داخلي در انواع مختلف برق ، گاز و تركيبي از اين دو موجود است. فر هاي برقي داخلي مصرف برق بالاتري دارند ، اما داشتن برچسب انرژي A هزينه ها را كاهش مي دهد. اگر دسترسي به اتصالات گاز شهري در منطقه شما دشوار است ، فر گاز برقي گزينه مناسبي خواهد بود. با خريد مرباي برقي فر ، مي توانيد سريعتر و لذت بخش تر بپزيد. به لطف اين محصول ، مي توانيد زمان كمتري را در آشپزخانه بگذرانيد و غذاهاي با كيفيت بهتر بپزيد. فرs گاز فر نسل جديد سريع عمل مي كند و انرژي كمتري مصرف مي كند و هزينه ها را كاهش مي دهد. با اين حال ، مدل با تركيبي از گاز و فر برقي بسيار كمتر از دو مدل قبلي براي شما هزينه دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.